Komplet obměna

Čauky lidi,jistě jste si všimli,že se blog malilinko hodně změnil.Z původní modré barvy se přešlo na žlutooranžovou kombinaci.......Motto má jiné pozadí,a podle mě teď text více vynikne.Také se mi zdá,že teď je i text článku mnohem lépe čitelný.O menu jsem docela přemýšlel.Mám ho nechat s tyrkysovým pozadím nebo ne? A výsledek? NE! Já osobně si totiž myslím,že by to moc neladilo. No,jinak jsem docela normální,ve škole sem schytal pětku z fyziky (no jóóó...) a jeden idiot ze třídy mi ušmik pár vlasů.......

Eh.......malinko jsem odbočil co?

No hlavně mám otázky k novému vzhledu - Líbí se vám,nebo ne? Prosím do komentářů napište svůj názor.

PS: A ještě je pod článkem jedna švihlá anketka.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta