Co jsem stvořil ve výtvarce?

JUPIJOU! Prázdniny! Konečně!

Ale přece jen si zavzpomínám na školu.Dám sem totiž to,co jsem stvořil ve výtvarce za celý rok.Nebudu sem dávat všecko,ale pár věcí jsem přece jen vybral.


Takže začneme.........toto je obrázek ze začátku školního roku (tipuju tak říjen-listopad) bylo to na téma "Když si děda babičku bral" a měla to být svatební fotografie BaD (Babičky a dědy........bad je vlastně taky mno xD). Je to A4 nalepená na černym papíru.......Jo a je to tuží.

Další je trochu z jiného soudku. Bude to tak kolem prosince,ledna,nevím. Kreslili jsme řecké sochy,a já měl Diskobolose a.........eh,nejradši bych si nafackoval. To břicho,malá hlava,neuvěřitelně dlouhej trup,a vůbec všecko.......pfff musím začít trénovat anatomii.


Dále je tu opět něco úúúúúúplně jiného. Jednou (asi v květnu) jsme měli výtvarku a předtím jsme měli zemák a učitelka řekla,že si nakreslíme rozložení krajiny (či jak to nazvat). Díkybohu pastelkama (youpijou,konečně,vodovkama to vždycky zkazim).
Tohle mě extrémě bavilo kreslit xD. A....neodpustil jsem si tam nakreslit pár kravinek, jako kravičku Milka, žraloky v řece a krtka v 1000m. Jestli chcete,detailně to nafotím a dám to sem,tady to nebude moc viditelný.


A pak tu je opět něco jinčího asi tak ze začátku června - GOTICKÝ KOSTEL! Bože můj,stavby mi nikdy nešly. Mno,když to bylo tužkou,tak se na to ještě trochu dalo koukat,ale ty vodovky ...........pche.



A teď poslední výtvarkový výtvor školního roku 2010/2011. Téma "Má oblíbená hračka" (no těpic) pochopitelně jsem zapomněl něco doma vyhrabat,a v tašce byl jen hakisák,který učitelka odmítala uznat. Naštěstí tu byla spolužačka Verča,která mi půjčila přívěsek na mobil s Bartem Simpsonem (přívěsky totiž učitelka nakonec povolila,jelikož nás,co jsme zapomněli bylo víc). Jak to dopadlo,to uvidíte zde.....Prosím.


Hezké prázdniny! Mike

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta