Skvělé novinky aneb 2+1 úspěch

Mám opravdu radost. Konečně se moje fotky dostaly někam dál, než jenom na internet. Nejedná se teda o žádné plakáty, které by visely po celé republice, a ani v žádném časopise se moje snímky neocitly. Jde tu o věci podstatně menšího významu. Dobrý pocit mi to ale rozhodně nijak nekazí, protože právě v takovéhle využití mých fotek jsem doufal...


1. Začal bych tím, co mě potěšilo nejvíce - Turistická vizitka Hokejové síně HOŠEK Lány. Nevím, jak moc jste zběhlí ve světě turistických suvenýrů, takže nejprve stručně vysvětlím o co jde. Turistické vizitky jsou samolepky, které se dají koupit na spoustě turistických místech nejen v České republice. Lepí se do speciálního sešitu (Turistického deníku) a můžete si tak průběžně zaznamenávat vaše výlety. Možná je to moje vysvětlení moc stručné, takže více informací, včetně seznamu všech vydaných vizitek najdete ZDE. Teď ale k tomu hlavnímu (alespoň pro mě). Ve čtvrtek 6. 11. 2014 vyšla v nové várce nových vizitek i ta s pořadovým číslem 3050. Co je na ní tak speciálního? Je to prosté, dvě ze čtyř fotek na ní jsou moje. A to sice ta s Jágrovým dresem a ta s trofejemi.



Zajímavé je, že ačkoli byla vizitka objednaná už od července, vyšla až teď. Očividně je zájem o vizitky velký, zajímavých míst je u nás spousta. Hloupé je, že už je po sezoně a síň je oficiálně uzavřená. Individuální prohlídky jsou ale po telefonické domluvě stále možné. No, alespoň víme, že pokud chcete mít vizitku na sezonu, nemůžete se o to začít starat v jejím průběhu, ale s určitým předstihem. Takovéhle zjištění se může do budoucna hodit, zvlášť, když mám v plánu nafotit alespoň další dvě místa v okolí.

--------------------------------------

2. Druhou věcí, která mě potěšila (a zároveň dost překvapila) bylo umístění ve fotografické soutěži pořádané firmou E.ON. Téma máte snad dostatečně výrazně napsané na připojené oskenované stránce z eoňáckého firemního časopisu. Mohly se poslat maximálně tři fotografie. Tak jsem tedy po dlouhém rozhodování nakonec tři snímky poslal. A to sice jednoho pavouka, jednoho motýlka a jednu slunečnici. Nedával jsem tomu moc šancí, ale řekl jsem si, že bych se po dlouhé době konečně mohl nějaké té fotosoutěže zúčastnit. A hele, ono to i vyšlo...desáté místo možná pro někoho nezní dost dobře, ale mě to bohatě stačí. Navíc z toho vzešla i nějaká ta odměna...


Dárkový balíček od E.ONu obsahoval docela dost věcí. Konkrétně to byl (zleva) budík, peněženka ve tvaru hlavy tygříka, skládací nákupní taška, kuchyňská škrabka, ročník, vstupenka do ZOO Praha a batoh. U mě ovšem zůstane jenom část z těchto předmětů. Peněženka poputuje k malé dceři jedné známé, škrabku asi nejvíce ocení babička, o uplatnění skládací tašky ještě není rozhodnuto. Pokud všechno dobře dopadne, tak vstupenku do ZOO použijeme někdy na přelomu března a dubna příštího roku. Do té doby totiž vstupenka platí (přece by nemohli dopustit, aby volná vstupenka platitla v sezoně ;D ). No, hlavní je, že se všechno nějak využije. Kalendář na rok 2015 v balíčku nebyl. Asi ještě není vydaný, nebo se se mnou holt už nechtěli dělit. Ale jak znám mamku, on se k nám nějak dostane...ona je na takový věci totiž expert. x)


--------------------------------------

3. Nemůžu vynechat třetí "úspěch". Jak už jsem někde zmiňoval, vzhledem k mé účasti na letošních tanečních bylo nevyhnutelné, že budu muset tancovat polku. Už podle rychlejšího rytmu mi bylo jasné, že to nebude jen tak... Na prvních hodinách to opravdu za moc nestálo, de facto to spíše připomínalo rugby. To ale bylo problémem všech, šlo to asi jen těm, kteří už tancovali druhým, respektive třetím rokem. Na prodloužené to už bylo lepší, a minulý pátek se už konečně opravdu zadařilo a polku jsem zvládnul bez komplikací. A to je tedy ten můj třetí úspěch. Dost dobrý, co? :D

(Jenže to samozřejmě není jen tak, rovnováha ve vesmíru musí být zachována, a tak se objevil nový problém - valčík. Ale o tom radši napíšu někdy jindy, až mi to třeba půjde... :D)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta