12 Fotošplouchnutí - Reportáž

Už se nám blíží konec roku, tím pádem i ukončení mého projektu "12 Fotošplouchnutí" (to se samozřejmě týká těch, kteří začali hned od ledna, někteří projekt pravděpodobně budou dojíždět ještě nějaký ten měsíc potom). Jsem docela překvapený, že se mi skutečně podařilo každý měsíc něco vymyslet a vytvořit. Ještě více mě překvapil fakt, že jsem si v tomto projektu zatím dokázal udržet aspoň nějakou úroveň a mám z mých výtvorů dobrý pocit i při zpětném pohledu na věc. A právě proto mě trochu mrzí, že tohle předposlední zadání jsem nafotil na můj vkus trochu moc fádně a nezajímavě...


...aby bylo jasno, už od začátku mi bylo jasné, že "Reportáží" si na sebe pletu obrovský bič. Nejen, že se na moc zajímavých akcí během roku nedostanu (u nás se toho moc neděje), ale reportážní fotografie mne vlastně nikdy moc nebrala. Nakonec se jako větší problém ukázal nedostatek reportážehodných akcí. Pořád jsem čekal, až se něco zajímavého nachomýtne...a ono nic. Až mi jednou ráno došla trpělivost a rozhodl jsem se tuto bezvýchodnou situaci vyřešit zcela jinak, než bylo původně v plánu. Proč čekat na nějakou společenskou akci, když tu máme jinou událost? První sníh letošní zimy...

Uznávám, kreativity v tom moc najít nelze, ale musím podotknout, že to ve finále nevypadá tak zle, jak jsem původně předpokládal. To ovšem nic nemění na tom, že se vynasnažím, aby příští fotošplouchnutí bylo aspoň o třídu lepší, a aby důstojně zakončilo mé roční snažení.









------------------------
...a jak toto téma vidí ostatní?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta