Pár hranatých fotovzpomínek

Instagram má v dnešní době už skoro každý. Já jsem však dlouhé roky odolával, než jsem nakonec také podlehl a založil si a této sociální síti svůj účet. Musím ovšem říci, že jsem do tohoto světa stále zcela neproniknul, a tak je u mne frekvence přidávání nových příspěvků velice nízká. Na druhou stranu jsem rád, že mám některé fotky tímhle stylem zachované - zpětné prohlížení tohoto "fotodeníčku" totiž může být celkem zajímavá záležotost. A právě jedno takové ohlédnutí za uplynulými měsíci mne inspirovalo k sesmolení tohoto článku...

Pravda, ne všechny fotky jsou přímo z mého instagramového účtu, ale pro zachování stylu jsem si dovolil tyto vetřelce zakamuflovat a oříznout do čtverce. Nikdo tak nemůže zjistit, o které fotky se jedná (muhehe...).

- - - - - - - - - -

Snímek z prvopočátků mého insta-účtu. Původně to totiž měla být jakási výběrová galerie mých fotek, což už dnes tak úplně neplatí.


vzpomínka na Švýcarsko č. 1 - Ženevské jezero

vzpomínka na Švýcarsko č. 2 - zamlžený okraj obce Saas-Balen

vzpomínka na Švýcarsko č. 3 - pohled na hory v Zermattu

"Ejhle, vážka!" aneb náhodný nález uprostřed obilného pole. :)

Momentka z jedné noční procházky...

Rolovaná zmrzlina z pražské akce jménem "Street food jam".

A další noční výprava. Tentokrát noční dětské hřiště.

Jedna z kresbiček, které vznikaly na objednávku pro spolužačku, která si chtěla vyzdobit svůj diář něčím z "naší sféry humoru". Takže vznikla totálně uhozená série mořských zvířátek na drogách. :D

A jako by té noční tematiky nebylo dost... :)

Už několik let s mamkou bojujeme v obecní pétanquové (Jak se tohle přídavné jméno sakra píše? :D) soutěži o co nejlepší umístění. Občas se podaří vytvořit z koulí zajímavé formace. Takovýhle malý "rozptyl" je, dle našeho názoru, už celkem na profi úrovni. :D

"Another brick in the wall..."

Atmosféra dušiček na obecním hřbitově.

A na závěr nejnovější snímek - můj nedávný pokus o mřížkový koláč. Povedl se... :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta