V ZOO se hojně vyskytovali vrabci

Ano......jak nadpis napovídá,půjde o vrabce.Jednou jsem totiž byl s fotografickým kroužkem v ZOO.No jo,měli jsme fotit zvířata jenomže medvědi se přes mříže fotit nedali,ptáci byli shovaní v tmavých rozích a slimáka kterej se kolem plazil nebo koňskej zadek se mi fákt fotit nechtělo.Naštěstí když jsme přišli ke kozám a lamám (lamy se schovávaly,jak jinak) na břevnu (či jak se tomu říká) přistál vrabec.Neváhal jsem a blejsknul,takže mám skvělou památku na ZOO - místo klokanů a medvědů mám na fotkách mázlou štiku která mimochodem chvilku nezůstala v klidu,žábu z plakátu a vrabce....No jo,když si člověk vyjde do zoologické zahrady pozná plno nových zvířat.

No tak jo no...dám vám sem toho vrabce



Vrabec

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta