Kdepak žijí čerti?

To byla první otázka,která mě na toto téma týdne napadla.A nějak přesně - když se zamyslím - na ní neumím odpovědět.

Já tedy nevím,do jaké rubriky tento článek zařadit.....youpiyou,mám to,tak založím novou. *ukládá tento článek do rozepsaných*

OK,je tu nová rubrika - "Mike uvažuje".......Ale zpět k čertům.Opravdu nevím.Jsou zmínky o čertech,kteří žijí v okolí sopek.Také se mluví o čertech,kteří žijí na pekelné straně nebe.A pak tu je například i PEKLO,které je POD ZEMÍ.Co dává největší smysl? Ano třetí možnost (aspoň podle mě).Protože a jelikož v pekle je co? Vedro až na chcípnutí.A co je pod zemí?Zemské jádro,ano.Takže pokud pomineme vše ostatní zbyde.......zemské jádro.Jo,čerti určitě žijí v zemském jádru.To jsem génius co? Takže pro ty co to nepochopili,došel jsem k závěru,že peklo,je vlastně zemské jádro. A nechci slyšet ty našprtance,co říkají že čerti neexistují ano?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta