Budoucnost.......hmmmm......

Budoucnost jako téma týdne jo? Mňo.....

Já tedy ani nevím,jestli je dobré o budoucnosti nějak extra uvažovat.OK,hrubý obrysy a přání jako "Chci být hercem" nebo "Chci potkat šmouly" jsou podle mě úplně normální,a prakticky by se dalo říct,že i užitečné........
Nicméně POZOR abychom neustálým přemýšlením o budoucnosti nepromarnili současnost.Co přijde,to přijde,s tím nic nenaděláš........pokud se tedy neumíš pohybovat v čase.

Lepší je přemýšlet o minulosti...........častokrát třeba ani nechápete jak a proč se něco stalo.I já kolikrát nemůžu pochopit,jak jsem se dostal tam a tam,jak se mi najednou,z ničeho nic mohlo do ruky dostat to a to,nebo jak je možné,že jsem měl takovou kliku.
Ale ani s tím to nepřehánějte.

Postě podle mě,je nejlepší občas popřemýšlet o minulosti,občas o budoucnosti,ale přitom žít přítomností,protože jinak se o plno věcí ochudíte.

Mike

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta