1. března se koná můj konec

Nazdárek lidi,mám pro vás nové zprávy. Jsem dost naštvanej. Souvisí to s mým "velkým úspěchem" - Moje básnička (pohádka) vyjde v knížce. Jak se to stalo? Jde o to,že naše škola se účastní nějakého ekoprojektu a o ekologické praktiky nám byl zadán úkol vymyslet pohádku do soutěže. Soutěž je o tom,jestli vaši pohádku vyberou do knížky "Třídilky" která bude vydána pro mateřské školky. Více informací je zde.
Tak na tom by nebylo nic špatného - pohádka-básnička bude v knížce,která bude mrňouse informovat o ekologii. To se mi zdá fajn,ale tu básničku jsme dělali 2 - já a spolužačka. 80% je sice moje práce,kreslil jsem i ilustrace, ale jí nemůžu upřít,že si s tím práci taky dala. Jenže její kámoška byla furt s ní a tak si vynutila spoluautorství. My byli proti,ale za našimi zády překecala učitelku.

Tak,a teď k 1. březnu - 1. března bude křest knížky,a to sice na Kladně. A my jakožto vybraní z 542 pohádek (do knížky jich putuje 14) jsme pozvaní. Souvisí to i s vyhlášením soutěže. Pohádky totiž byly ještě hodnoceny v kategorii textu a v kategorii ilustrací. Tak se uvidí,jak to dopadne. To ale není to blbý. Blbý je to,že tam asi pojedu sám. Spolužačka-spoluautorka nemůže,a ani naše "pomocnice" tam nejspíš nedorazí. Takže jsem v tom až po uši,jsem totiž docela.....trématik? nebo jak se tomu říká?
A jestli mě tam mamka nehodí - jako že nehodí,bude v práci - pojedu tam s naší "skvělou" ředitelkou. Tak mi prosím držte palce,ať to ve zdraví přežiju.
(EDIT - 22. 2. 2012: Právě jsem zjistil,že si mamka asi vezme dovolenou a hodí mě tam sama. Ještě že aspoň něco pozitivního)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta