Zahradou hýbe jaro

Uf,už můžu napsat další článek,SUPER! Nešel mi totiž spustit blog,ale teď,když se mi ho konečně podařilo rozhejbat, nenechám si šanci napsat článek ujít.
Tááááákže. Asi před 4-5 dny proběhlo 2. letošní zahradní focení. Já vím,já vím....pořád jenom omílám zahradu. Jenomže právě na ní je mé nejčastější působiště. Pořád na ní nacházím nové příležitosti k focení. Nuže,tady máte výsledek mého druhého jarního cvakání. :-)

1. fotka je podle mě nejhezčí ze všech. I takovéhle sněženky se občas objeví.


Tohle je dřevo (ME GUSTA), které nám trůní před skleníkem...je to takový špalíček.

A zase. :-)

Následuje pěkná modrá kytička,jejíž název je pro mne záhadou.....

.....krokus....

......a nějaký list (nebo tráva). :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta