BEMVT - Jak šel čas....

Čauky lidi. Jistě (pokud jste pravidelnými návštěvníky tohoto blogu) dobře znáte můj komix BEMVT, který je kreslený podle skutečné skupinky pěti lidí. Ten ale přes prázdniny (pro někoho naštěstí, pro někoho bohužel) vycházet nebude.
Ovšem aspoň malou útěchu pro těch pár lidí, u kterých vím, že komix čtou (sice nekomentují, ale čtou), nekreslím pouze komix, kreslím i obrázky. Nejraději kreslím ty, kde jsou všichni BEMVŤÁCI vedle sebe, a tak. Bohužel nemám díky komixu moc času, a tak tyto obrázky, které mě tak baví, vznikají jen málokdy.
Zatím mám pouze tři. Z roků 2010, 2011 a 2012. BEMVT existuje sice už od roku 2009 (možná i trošku déle), ale natolik významní jsou pro mne BEMVŤÁCI až od roku 2010, kdy jsem začal s kreslením komixů a spol. už natvrdo.
Takže bez dalších zbytečných řečí - tu je trojice šampiónů. (No dobře, zní to trochu moc vznešeně, ale ta věta zní prostě skvěle.)


20. 11. 2010 - Nejstarší obrázek v tomto článku. Jak můžete vidět, mé kreslení opravdu mělo velké mezery, a co se týče vybarvování, je to dost odfláklé. Ruce mi nikdy nešly, a asi ani nepůjdou, tady jsou však na tu dobu (rok 2010) ucházející. Taky je tu vidět to, že Elčiny copánky jsou ještě relativně krátké - končí už nad pasem. Valčiny vlasy jsou zase v culících, které už dávno "nenosí". Ať je to tak či tak, tento obrázek mi přirostl k srdci, jelikož je to část "archivu" BEMVT, a zachycuje, jak jsme vypadali (tj. jak jsme si zvolili vizáž v komixu) před dvěma lety.

21. 2. 2011 - Druhý obrázek byl kreslený jinými pastelkami, a je to na něm vcelku vidět. A největší změna je samozřejmě oblečení. V té době jsme totiž začali blbnout s tím, že bysme mohli mít superschopnosti, a všelijaké takové krávoviny. Tak jsem nakreslil návrhy "superhrdinských" kostýmů, všem se to líbilo, a přijali jsme to. Naštěstí jsme ale brzy přišli na to, že by to už nebylo to pravé BEMVT, a vypadalo by to, že kopírujeme, a kdo ví co ještě. Tak skončíla éra "Super BEMVT". Jsem rád za to, že jsme si tím prošli, že jsme o tom přemýšleli, a že jsme se pak všichni schodli na tom, že klasické BEMVT je lepší.


25. - 27. 6. 2012 - Nejnovější, a podle mě nejpovedenější obrázek v tomto článku. BEMVT je tady vymóděno do letního stylu. Na tomto obrázku se mi nejvíce zamlouvá outfit Elči, protože na to, jak měl vypadat původně, je tohle přímo nádherný.
Neříkám, že umím kreslit (to opravdu ne), ale na tenhle obrázek jsem pyšný, protože jsem se s každým kouskem piplal, jako snad s žádným předtím. Je to prozatím moje maximum, co se obrázků podobného stylu týče, a doufám, že příští rok to zase o něco vylepším. Bylo by smutné, kdyby to zůstalo tak, jak to je, a nepohlo by se to dál. Hlavně ty zatracený ruce se už musím naučit......hlavně ty ruce.......

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta