BEMVT - 14. díl

Komix už jsem sem nehodil pěkně dlouho, takže to musím nějak napravit. Přitom oskenováno mám až do 17. stránky. Ale prostě jsem na to tak nějak zapomněl. Ale potom, co jsem znovuobjevil svůj mega-komixový-poklad, kde jsou prakticky všechny mé komixy od 3. třídy vejš.....tak mi to prostě nedalo a zase jsem si načrtnul další (23.) stránku.
On ten komix je tady prakticky jako páté kolo u vozu, nikdo to nečte, nekomentuje, ale to jsem ani neočekával, stačí se podívat na ten styl a děj. xD
Každopádně mi BEMVT přirostlo k srdci natolik, že ačkoli je to mimoňovské až na půdu, na blog to dávat budu a budu a budu.....a budu! Co kdyby se našel přeci jen nějaký člověk, kterého by to bavilo nebo aspoň zaujalo? Všechny díly komixu jsou v této rubrice, a samostatně moc symslu nedávají, takže doporučuji číst od začátku. Klid, žádnou práci vám to vlastně nedá, pod komixem je vždy odkaz na další stránku.
Ačkoli se to nezdá, už to kreslím přes 2 roky, jsem na straně 23 a v ději zatím uběhlo tak maximálně 5 dní. To jsou mi věci.....



15. díl

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta