Přebírám štafetu.....

Nojo, zase jsem do něčeho namočenej. Tentokrát díky Davidovi. Jedná se o takovou, prý bláznivou, štafetu. Jedná se o následující věci - nejprve je nutno vypsat nějakých 10 faktů o sobě, poté odpovědět na 10 otázek od člověka, který vás do toho vlastně dostal, a nakonec vymyslet 10 dalších otázek pro dalších 5-7 blogerů, a jejich seznam hodit na konec článku.


10 faktů o mně


1. Jmenuju se Michal, je mi 15 let, a bydlím v Lánech což je vesnice ve Středočeském kraji (asi 35km od prahy, 5km od Nového Strašecí), která se nachází v okrese Kladno.
2. Podle zaměření mého blogu to asi není těžké uhodnout - hrozně rád fotím.
3. Jsem částečně Řek.
4. Sbírám poštovní známky, turistické vizitky a Čtyřlístky (Mám Čtyřlist doteď předplacený.....nebudu přece trhat sbírku. :D)
5. Mezi moje nejoblíbenější jídla patří pizza a špagety (jak originální).
6. Co se týká školy, naprosto nenávidím matematiku, fyziku a chemii. Naopak třeba zeměpis nebo výtvarka mi nevadí. :D
7. Moje sešity vypadají jako výplody šíleného abstraktního umělce, kterému do zápisů Alenka Pastelka nakreslila pár svých automaticky kreslených obrázků.
8. Zbožňuju tenis a nenávidím fotbal. :o
9. Na filmy se až tak úplně nekoukám, a když už tak spíš na horory nebo animáky (trošku paradoxní, že? :D).
10. Moje nejoblíbenější zpěvačka je Celeste Buckingham.

Odpovědi na 10 otázek od Davida


1. Tví blogeři tě asi dobře znají. Řekni jim ale o sobě nějaký zajímavý drb (čím pikantnější, tím lépe), který určitě neví.
Pfůůůůů, pikantnější? No.....nemám rád wasabi. :c

2. Představ si, že tě na rok vysadím na pustém ostrově. Jmenuj max. 5 věcí + max. 5 osob, které by si vzala sebou a proč.
Upřímně velmi pochybuji, že bys mě dostal na pustý ostrov.....ale když jinak nedáš.....no,vzhledem k tomu, že je to jen na rok: 5 věcí - nějaký přijímač, který by mi na ostrov dovedl internet, počítač, foťák, nějaké věci na kreslení, empétrojku. A 5 lidí: Hele, kdybych si tam vzal nějaký další lidi, tak už by to asi nebal tak úplně pustý ostrov, ne? Ale abych na to odpověděl.....no, tak možná nějaký pěkný holky. :D

3. Jak si představuješ svůj život za 10 let?
Ach jo, to je otázka.....no, mohlo by mi být tak zhruba 25, víc fakt netuším, já takhle dopředu moc nepřemýšlím. :D

4. Kolik času denně průměrně strávíš na Facebooku?
Hele, ani moc ne. Jsou dny, kdy tam nejsem vůbec. Zhruba 15-30 minut, hádám.

5. Který dárek ti na Vánoce 2013 udělal největší radost a proč?
PRACHY To se nedá tak úplně říct jeden dárek. Fakt mě potěšil takový boží rámeček na víc fotek ve tvaru fotofilmu, kterej si můžu pověsit na zeď. Ale třeba předplatný Epochy je taky fajn.....

6. Budeš slavit Valentýn? Proč ano/ne?
Pfffff, nemám s kým, tak proč slavit? Leda vyhrabat nějakýho plyšáčka, zachumlat se do deky a melancholicky srkat kakao. :D

7. Kdybych ti řekl, že mi máš uvařit oběd (polévku + hlavní chod), co by to bylo?
Jéžiš, já nevim, písmenkovou polívku třeba. :D A možná i palačinky, ono by tě pár skořápek v těstě nezabilo.....

8. Myslíš si, že někdy v "blízké" budoucnosti (do roku 2099) nastane konec světa? Proč ano/ne?
Ne, páč těch konců už mělo bejt tolik.....to by k tomu fakt musel existovat nějaký pádný důvod (no, i když.....).

9. Dám ti 500 Kč a řeknu, ať si s těmi penězi uděláš, co chceš. Co to bude?
Nejspíš bych byl sobec a shoval si ji do kasičky, doba je zlá. :D

10. Co myslíš, že je nejlepší pocit na světě a proč?
Orgasmus No, možná pocit, že za tebou někdo stojí, že tě má rád (taky strašně originální).....nebo je libovej pocit když někdo seřve někoho, koho nenávidíš, to fakt stojí zas to. :D

10 otázek pro vybrané blogery (v tomto případě jen blogerky)

1. Jaký je tvůj největší sen?
2. Který den v týdnu bys vyškrtla?
3. Vzala by sis na ruku radši hada nebo pavouka?
4. Jak podle tebe chutná maso Kianga?
5. Kterou postavu z animovaných filmů/seriálů bys chtěla osobně nadabovat?
6. Nejtrapnější film, jaký jsi kdy viděla?
7. Změnila bys výsledky přímé volby prezidenta ČR v roce 2013? Pokud ano, jaký by byl podle tebe ideální výsledek?
8. Volala jsi někdy do "volacích" pořadů v televizi? (Věštění, svlíkání, Mixxxér na Óčku) Pokud ne, hodláš to někdy udělat?
9. Nejvíc nostalgická písnička pro tebe?
10. Kolik blogů jsi za dobu svého internetového působení již vystřídala?

No, a na závěr výběr 5 blogerek, které by mohli ve štafetě pokračovat, jestli chtějí - není to podmínka ;)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta