Záclonové.....

Vzhledem k tomu, že už začíná být venku příjemné teplo a já mám od minulého týdne konečně náhradu za můj rozbitý Fujifilm - prakticky ten samý foťák s pár vylepšenými funkcemi - můžu zase začít fotit o stošest. Vůbec první fotografie z tohohle aparátu, které sem na blog hodím, budou naprosto.....jednoduché.
To takhle ráno sedím na gauči, nedaleko mě je položený nový Fudžík, a abych si na něj tak trošičku zvykl, zapnu ho, nastuduji si pár nastavení, zjistím, že růžové podbarvení menu je naprosto úděsné a zůstanu tak u původní modré verze, a zaměřím foťák jen tak, zmusmo před sebe.....a najednou co nevidím - záclona! No jistě, proč nevyfotit záclonu, a ještě k tomu desetkrát za sebou? Ale jsou to přeci jenom fotografie "na zkoušku", a přeci jen se mi docela líbí. Takže mi nic nebrání v tom, abych je sem dal. A rovnou jsem je převedl do černobíla, ona to zas až taková změna nebyla.








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta