Škeblináda nově objevených písniček II

Hudba - úžasná to věc. Neznám jediného člověka, který by neměl rád hudbu. Ať už je to spolužák, který ujíždí na drumstepu, teta, které poslouchá afektovanou "Haničku písničku", děti ve školce, které ještě pořád zbožňují Dádu, nebo babička, která poslouchá dechovky na Šlágru dechovky od rána do večera. Já osobně nemám vyloženě vyhraněný jeden hudební styl. Nejvíce je to teda asi pop, ale nevyhýbám se téměř ničemu (kromě třeba tý dechovky nebo Zagorky.....).
V tomto článku bych se rád tak trošku vrátil do ledna minulého roku, kdy tady vyšla v pořadí teprve druhá Škeblináda, která se věnovala TOP 5 písničkám, které jsem tehdy víceméně nově objevil. No, a protože písničky přicházejí stále nové, je snad jasné, že stále neposlouchám jen těchto pět dokola. Pravda, většinu si stále ještě občas poslechnu, ale holt to už není tak často, jako tomu bylo minulý rok. A tak je tu tedy druhý díl této malé, škeblinádové série. Nuže - která pětice songů mě v poslední době zaujala.....?


---------------------------------------------------------

5. Pinkzebra - Larger than life: Pokud znáte poslední dobou velmi populární české youtubery z kanámu MadBros, tahle písnička vám jistě neunikla. Používají ji totiž ve svém outru za každým videem. Ačkoli je sleduji už nějaký ten čas, teprve nedávno mě napadlo kliknout na ten odkaz v popisku videa, protože mě zajímalo, jak vlastně zní ta celá písnička. A jak se ukázalo, udělal jsem dobře. Pozitivní, svižné, chytlavé.....proč ne, říkám!

Hodnocení: 7,5/10

---------------------------------------------------------

4. Lady Gaga - G.U.Y.: Ačkoli je Gaga poslední dobou kritizována za svoji tvorbu, která je prý slabší, než bývala, můj názor je přesně opačný. Myslím si, že její nejlepší tvůrčí období probíhá právě teď. Applause je naprosto luxusní počin, Venus zní také výborně, a v poslední době mě dostal taky song G.U.Y., a to bych ještě mohl pokračovat. Prostě mám asi jiný vkus, než většina hudebních kritiků. x)

Hodnocení: 8/10

---------------------------------------------------------

3. Radio Globo - Pulcino pio: Nojo, nebyl bych to já, kdybych nenašel i něco naprosto ulítlého a debilního. Ovšem pozor, zároveň taky geniálního. Tenhle výtvor způsobuje prudkou závislost, což vyplývá už z toho provedení.....a ostatně i názvu. Prostě klasická mozkovymývačka. Pokud vám to přijde povědomé, existuje i neméně vlezlá německá verze, která je mimo zvuků zvířátek oblíbená i z jistého jiného důvodu.....Když se podíváte do komentářů, bude vám jasné, o jaký důvod se jedná. Upřímně jsem ještě napátral po tom, jakým jazykem je tahle verze blekotaná, ale připadá mi to jako něco typu španělštiny. Pokud víte, poučte mě, prosím. x)

Hodnocení: 9/10

---------------------------------------------------------

2. The house united - Emergency: Sestra slavnější Celeste, o které v tomto žebříčku ještě bude řeč, Carmel Buckingham, má vlastní kapelu, která se nedávno vytasila se svým prvním videoklipem. A podle mého názoru je to pecka. Klip sice s provedením a originalitou trochu pokulhává, ale ta písnička je prostě skvělá.

Hodnocení: 9/10

---------------------------------------------------------

1. Celeste Buckingham - I´m not sorry: Nejnovější klip této zpěvačky byl vytvořený k mezinárodnímu dni žen. Ačkoli byl vydaný v březnu, audio samotné bylo už zveřejněno zhruba před 5 měsíci. Po přidání klipu pak z Celestina YT kanálu tato nahrávka zmizela. Text písničky je o tom, že by se ženy neměly omlouvat za to, čím jsou, a obecně pojednává o právech žen. Klip je jednoduchý, ale silný. Ostatně písnička také.....

Hodnocení: 10/10

---------------------------------------------------------

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta