12 Fotošplouchnutí - Lidé na ulici

Ve čtvrtek jsem se ocitl v Praze, což byla skvělá příležitost splnit další zadání mého šlouchacího projektu. Jenomže jediné místo, kde jsem měl příležitost opravdu fotit lidi na ulici, bylo Staroměstské náměstí. No a tam všichni buď čučeli na orloj, nebo se scukávali kolem takovejch těch pozlacenejch lidí, co jsou jakože sochy (nikdy jsem nepochopil, proč se s nima ty lidi fotěj), menší kapelky a pana bublináře, který do vzduchu každou chvilku pouštěl spoustu velkých bublin. Po několika dost špatných pokusech jsem rezignoval na nějaké "zachycení života městských lidí" a prostě jsem se soustředil na bublinového mistra. No co, zadání to vlastně splňuje - je to člověk, který stojí na ulici (nebo na náměstí) a něco přivydělává. Navíc při focení bublin vzniklo i pár záběrů na okolní lidstvo, což ve spojení s okolo poletujícími bublinami působilo zajímavě. A taky jsem k tomu cvaknul část té zmiňované kapely. Takže já mám pro tento měsíc splněno. Uvidím, co si vyberu v dubnu...


PS: Pod každý můj projektový článek plánuji dát odkazy na Vaše články se stejným tématem (pokud se ke mě přidáte). Pod článek bych dal něco ve smyslu "Jak toto téma vidí ostatní" a k tomu ty odkazy. Líbilo by se Vám to? No mělo by, měli byste zadarmo reklamu. :D Navíc by to podle mě projekt tak nějak ucelilo a mohlo by to pomoci v jeho případném šíření. Už se zapojilo, pokud vím, pět lidí. To už je spolu se mnou šest odlišných pohledů na každé téma, pokud by všichni nafotili všechno. To zní zajímavě, ne? :)








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta