Březnový les

Po nějaké době jsem se zase dostal do lesa. Takováhle procházka je samozřejmě ideální možnost pro pořízení nějakých těch skoro-jarních záběrů. Tak trochu jsem doufal, že cestou potkám nějaké živé tvory, ale za celou dobu jsem zahlédl pouze jednu modřinku, která se navíc usadila na těch nejvyšších větvích a zarytě odmítala sletět kousek níž, abych ji mohl vyfotit. Nevadí nevadí, les sám o sobě nabízí spoustu fotogenických zákoutí. Odpolední slunce navíc pěkně osvětlovalo například břízy, které tak měly krásný zlatý nádech. Na fotkách to ale moc nevynikne, pro ten správný zážitek si budete muset nějaké břízy najít sami. Původně nebyl v plánu nějaký větší okruh, ale když už byla na blízku zdejší obůrka, kde v sezoně můžete pozorovat stáda vysoké zvěře, nešlo ji jen tak minout. Aktuálně je sice přístup k oplocené pláni pro zvířata uzavřen, ale pokud si zahrajete na rebely a vylezete na druhý, vyšší plot a budete mít štěstí, můžete si i cvaknout jelena. Pokud budete mít lepší objektiv a rovnováhu, možná se Vám to podaří lépe něž mě (viz poslední fotka).

Jako velké pozitivum březnové vycházky hodnotím fakt, že teploty už nedosahují tak nízkých hodnot jako v prosinci. Takhle mě dokonce ani pořádně nezačal zábst nos, což je v mém případě velmi neobvyklé... Ale teď už pojďme k těm fotkám - nemůžu se moc rozepisovat, chci stihnout dnešní biatlon. ;)









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta