Odrazy

Asi si teď procházím nějakým zvláštním obdobím. Možná je to tím, že nastává zima, možná je to tím, že se blíží ta magická (a zároveň trochu děsivá) hranice 18 let...každopádně se cítím zvláštně. Nemám na nic náladu, protože mi veškerý elán berou pro mě dost nezáživné věci, jejichž původcem je z velké části škola. Je mi jasné, že tohle zní jako klasické postěžování od nějakého rozmazleného fracka, který se chce místo učení...co já vím, bavit, ale tak to není. To, v čem vidím smysl, mi nevadí a klidně se to naučím. Ovšem pokud po mně osoba, ke které nemůžu mít ani špetku nějaké základní úcty, chce, abych se naučil nějaké složité výpočty, které mi není dané individuum schopné pořádně vysvětlit, a navíc se chová jako naprostý ignorant bez jakékoli schopnosti sebekritiky... Pardon, nemohu sloužit, spolu kamarádi nebudem. A podobných záležitostí se na naší škole najde více. Příští týden máme ale volno, takže by snad všechny ty nepříjemné pocity mohly alespoň na čas ustoupit stranou.

Ale nechme takové nepříjemné věci být. Vlastně ani nevím, proč vás, čtenáře, něčím takovým zatěžuju, kvůli tomu jste sem jistě nepřišli. Hlavní náplní tohoto článku by měly být fotky... Fotky, které už asi někteří z vás znají, pokud se tedy pohybujete v okruhu Fotografického klubu. Před nějakou dobou tam totiž bylo téma měsíce "Odrazy" a já si řekl, že se po nějaké době znovu zapojím. A stalo se... Pravda, fotky jsou to jednoduché až minimalistické, ale mě se přesto (nebo spíše právě proto) hrozně líbí. Kritizujte dle libosti... :D




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta