Komix BEMVT - 1. stránka

Ahoj lidi,když už končí prázdniny (béééé) chci zveřejnit konečně (asi po roce plánování) komix. Tato pvní stránka je naprosto šílená,páč byla kreslená asi před rokem......pak druhá,a potom jsem asi půl roku komix nekreslil.Takže tenhle komix kreslím dohromady tak maximálně 5 měsíců. Nehledě na výlety o prázdninách,kde jsem ani na komix neměl čas,kreslím + - políčko denně (jo,žádná závratná rychlost - jedna stránka mi trvá tak 13-14 dnů,ale mě to vyhovuje,jelikož mám denně víc času - kreslím ráno,a až začne škola,tak budu asi kreslit večer u telky).

Komix bude asi tak každý měsíc (možná). Zatím mám do zásoby pár stránek,tak bych to mohl stíhat i s tou školou.

Hlavních postav je 5 - Černovláska = Tereza, Kluk = Michal (já), Ta s šátkem = Bára - Na dalších stránkách bude ještě Hnědovláska bez šátku - Valča a Holka s copánky - Elča.

Proč jen tam není další kluk sakra? Byli u nás,ale pak odešli a já zůstal jedinnej.

Nuže.....komix.



Kdybyste to nemohli přečíst,tak si prosím klikněte pravým tlačítkem myši,dejte to zobrazit,a zvětšte si to....omlouvám se,ale neumím udělat klikací obrázek. :-(

PS: Všimli jste si,jak se Tereze mění délka vlasů?

2. díl

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta