ZOO Jihlava

Hoj,hoj ahoj! Mám tu nával fotek z již zmiňovaného týdenního pobytu na vysočině. Já vím,když už něco napsat,tak hned co přijedu,ale nějak to....erm....no nevyšlo a nechtělo se mi do toho.

ZOO Jihlava je tak zdokumentovaná,že to stačí na jeden článek......ale ostatní výlety asi takhle samostatně neuvedu. Mno,na fotkách jsou zvířata (kdo by to byl řekl,že ano) ale konec žvatlání, teď jsou na řadě fotky a kraťoulinké komentáře k nim.


1. Zde máme na obrázku jednu ze surikat. Ty se nefotily tak lehce,jelikož začínalo pršet,a ony zalezly. Ale něco jsem vycvaknul. :-)

2. Další je vydra,kterou jsem viděl jen jednou,a sotva jsem ji vyfotil,okamžitě skočila do vody. Naštěstí ta jediná fotka nebyla mázlá,a tak je teď tady.

3. Další fotka je důkazem zvířecí kriminality. V jedné klícce byli i tihle.....myslím že lvíčci. A jakmile tenhle fešák zmerčil foťák,prostrčil tlapičku mříží,a pokoušel se mi ho ukrást. Při tomto činu byla opička vyfocena a zde je ta fotografie. :-D

4. Na další fotce je nějaký pták,možná nějaký druh volavky,ale nevím. Nu což,jedeme dál.

5. Dál se na vás přišla kouknout zebra. Pokud nevíte co to je,tak je to to,co je na té fotce .....konkrétně ta část s pruhy.

6. A další zloděj.....Pelikán si chtěl pro změnu na mém foťáku pochutnat. Dokonce ho v zobáku držel,ale naštěstí jsem rukou včas ucukl. Ale bylo to o chloupek.

7. Dále je tu.......ehm.....pštros? Mno,dobrý,to je vše co o tomhle potřebujete vědět. (doufám)

8. A poslední zvíře je asi něco,jako ocelot zkřížený z divokou kočkou......jo,nevím co to je,stačí?


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta