Blog.cz - hodnocení změny

Dnesky měl být konec Světa. A......jaksi prd. Nic se nestalo. Alespoň většině lidí. Já si dneska ale prožívám dost blbej den i bez nějaký apokalypsy. Předně mám rozbitý foťák, za což můžu pouze já a moje blbost. Takže je mi logicky není moc dobře, vzhledem k tomu, CO pro mě foťák znamená.
Dál je tu velmi aktuální téma - nový vzhled blogu.cz. Podle mě naprosto zbytečný krok. Jestli tím tvůrci chtěli zvýšit návštěvnost a komentovanost na Srdci blogu apod., tak jim tleskám - velmi dobrý tah. Ale jestli ne, tak můžou jít víte kam.
I když.....změna je dobrý krok, ale měla by se doladit. A co konkrétně je podle mě dobré a co špatné?


Mínusy
-Je mi jasné, že Krásná.cz má co dohánět, a tak ji potřebují zviditelnit. Ale toto je přehnané.
- Barevnost je taková.....moc barevná. Což stránce značně ubírá na přehlednosti.
- TO OBROVSKÉ vedle přihlašovacího boxu....WTF?
- Zelená lišta vpravo je absolutně zbytečně prázdná. Místo inteligentního obsahu tam lítá reklama.
- Výpis nejnovějších článků Oblíbených blogů, a poslední komentované články chybí.
- Je to moc široké....

Tak napůl
- Téma týdne. Proč ne, ale.....
- Novinky na blog.cz jsou zbytečně dole. Neměly by být spíš všem na očích?
- Nejnovější články zmizely.

Plusy
- Blog dne
- Zmizel blog Evropy 2, což byl naprosto zbyteční boxík.
- Autorský klub - je pěkné, že jsou tam ikonky a začátek článku.
- Design hlavních boxů (AK, TT...) je pěkný. Líbí se mi ty ikonky vlevo nahoře.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta