Škeblináda nově objevených písniček

Páni, po delší neaktivitě způsobené rozbitým foťákem, který pořád nefotí, jsem se rozhodl oživit Škeblinády. No...oživit...není to úplně mrtvá rubrika, s jedním článkem tak sice vypadá, ale právě teď už tam budou články dva, takže to až tak nešťastně vypadat nebude. Jo, a taky se musím ozvat, když už je ten začátek roku, že? xD
Dnes to bude Škeblináda o písničkách, které jsem objevil v poslední době, a které se mi zalíbily. A protože hudbu já rád, těch písniček je dost. Ale Škeblinády mají daná pravidla, takže vyberu jen 5 nejlepších.


5. David Guetta: She wolf - Tento song, na YT zveřejněný 28. 9. 2012 mě od začátku zaujal. Hudba je úžasná, a i ten videoklip vypadá skvěle. A pro milovníky vlků (což já tedy nejsem...) je to určitě 2x tolik přitažlivé, jeli kož ano, jsou tam vlčínci.

Hodnocení - 8,5/10
------------------------------------------------------------------------------

4. Nightcore: Dam dadi do - Ne náhodou se ke mě dostala tato písnička. Jeden z mých oblíbených Youtuberů - GoGoManTV - nahrál silvestrovský speciál. A hádejte, jaká byla ústřední písnička. Jistě že Dam dadi do. Jelikož stylem je to velmi podobné Vocaloidu, což já moc rád, není divu, že mě tenhle song oslovil. A dotáhl to až do mého mobilu. xD

Hodnocení - 8,5/10
------------------------------------------------------------------------------

3. Celeste Buckingham: Never be you - Superstar jsem sledoval tím stylem, že jakmile se tam objevil Harich, okamžitě jsem vypínal, a pokud tam nezpívali něco co se mi líbí (prakticky NIKDY nezpívali něco co se mi líbí), tak jsem neposlouchal, vypnul zvuk a tak podobně. Jelikož se to týkalo i Celeste (vybírala si prostě divný písničky no...) tak mě s tímhle songem mile překvapila. Pro mě patří mezi ty písničky, které posloucháte třeba jen jednou, dvakrát....a spontálně si pamatujete text (popřípadě jeho části). A to u mě boduje. ;-)

Hodnocení - 9/10
------------------------------------------------------------------------------

2. Celeste Buckingham: Run run run - A ještě jednou Celeste. Tento song je jen o nepatrný kousek lepší než ten předchozí, a proto obsadil druhou příčku, a ne tu třetí.

Hodnocení - 9/10
------------------------------------------------------------------------------

1. Muse: Feeling good - Tahle písnička už je poměrně stará, ale i když ji znám dlouho, verzi od Museho jsemm zaregistroval teprve na podzim. A je to prakticky jedinná verze "Feeling good", která mi přijde dokonalá. Jen škoda že je tak krátká. Musím prošustrovat net, jestli někde není nějaká....no, hodinová radši ne....půlhodinová verze. Takže toto je můj favorit. Užijte si to. ;-)

Hodnocení - 10/10

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta