BEMVT - 11. díl

Tak jo, jsem tu po dlouhatánské době s novým článkem. Vím, že s tou aktivitou je to poslední měsíc hodně špatné. Holt je to s foťákem aktuálně na mrtvém bodě, a já tak nějak nemám náladu. Ale na druhou stranu malá pauza neuškodí. Dnes sem píšu hlavně kvůli tomu, že mě deptá to, že poslední článek je někdy ze začátku ledna. Jo, a taky aby naše Signorínka neměla takový absťák. ;-D
Konkrétně se tu dnes objevuji se "znovuobnoveným" komixem BEMVT, který jsem dříve dával na blog každý měsíc, a potom......to ustalo. Ohlasy to prakticky nemělo, ale z důvodu, že to tu chci mít i jako malý "archiv", chtěl jsem to tu mít. Aktuálně mám ale (jako s ostatními aktivitami) menší kreslící pauzu. Mám pár těch "starých" dílů ještě naskenovaných. Pokud komix neznáte, podívejte se nejdříve na starší díly v této rubrice. Pokud se vám komix nelíbí, chápu to. Kreslím to jednoduchým stylem, který se dá rychle načrtnout, obtáhnout, vybarvit..... Kreslím i o hodně líp. Ani tak to sice není žádná sláva, ale je to lepší, nebojte se. ;-)




12. díl

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta