MEGA obrázek - Od Samary po Tweetyho

Okey, A3 možná není pro někoho přímo MEGA, ale pro mě rozhodně ano. Zvlášť, když je to centropenem, tužkou a pastelkama. Jo, mluvím o dalším z mých pokusů o kreslení na papír. A co vlastně na tomto obrázku najdete? Všechny možné i nemožné postavičky z her, filmů apod.
Těmi postavičkami jsou - Medvídek Pů, ME GUSTA (Meme comics), Mario, Slenderman, Garfield, Samara (Kruh), Scooby Doo, Hatsune Miku (Vocaloid), Creeper (Minecraft), Nyan cat, Sonic, Lisa (Simpsonovi), Otravný pomeranč (Annoying orange), Jerry, Jigsaw (SAW), Tweety, Rainbow Dash (My little pony) a Batman.
Je to pochopitelně podle předloh (až na Creepera) a myslím, že mohu být spokojený. Na mě je to totiž až podezřele dobré. Říkám "dobré", i když vím, že je X bambiliard lidí co by to nakreslili o hodně líp. Ale co se týče mě, je to můj prozatimní vrchol. A co se mi líbí, a co bych měl na 100% změnit?


+ (co se mi líbí) : Jsem pyšný na Hatsune Miku (až na to totálně posr.....zkažené levé oko). Dále se mi líbí Creeper, je to takový ňuňásek. A Scoobík, Pů i Nyan cat jsou též takoví...lepší. Rainbow Dash dopadla také docela obstojně. Garfield, Slenderman, Sonic a Batman jsou na přesném průměru.

- (co se mi nelíbí) : ME GUSTA mohl určitě dopadnout líp. Mario je celkově nějaký předeformovaný, což platí i pro Lisu. Samara je taková nijaká, chybí jí ta hororovost. Jerry má zase divnej ksicht, a Tweety je úplně zkřivený. Jigsaw je kapitola sama pro sebe. Má strašně divný tělo, a ten obličej.....ani po milionu úprav nevypadá jako on. NĚCO je špatně a já nevím co... A ten Otravný pomeranč? Ten je tam jen proto, že by tam bez něj bylo málo oranžový...


Když se podívám na jednotlivé postavy, není to to pravé ořechové. Celkově se mi ten obrázek ale moc líbí. Z takových 40% sice jen proto, že je barevný jak jednorožčí zadnice, ale i přesto to bude odteďka moje srdcovka. A to ještě nemluvím o tom, že mi to trvalo asi tak 4 hodiny (uf uf uf).....Jo, a bylo to kresleno od 18. do 19. ledna tohoto roku.
Takže to by bylo víceméně všechno. Čau čau. ;-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta