Škeblináda krátkých animáků

Tak jo, jsem tu s novým článkem. Konkrétně s další Škeblinádou. Dnes vyberu 5 NEJlepších krátkých (krátkometrážních) animovaných filmů....podle mě, samozřejmě. To víte, pokud si založíte na účet na čsfd, tak se řečem o filmech nevyhnete. Koho by to zajímalo, zde je můj profil, kde je víceméně všechno možné ohledně mě a filmech.
Ale komu se nechce hledat v mých hodnoceních, zde má možnost nahlédnout do toho, co já považuju za vrchol světového krátko-animovaného filmu. Takže hurá do toho.



5. Papíry (Paperman) - Začneme takovým tím normálním dobrým animákem, který svým dějem nijak extrémně nepřekvapí, ale je moc pěkně zpracovaný. Je to černobílý Disneyovský filmík, který funguje na podobném principu jako několik dalších filmů, nicméně je to pěkné, svižné a hlavně animované, čímž to dostává to pravé kouzlo.

Hodnocení - 7/10

--------------------------------------

4. Signály z neznáma - Čtyřlístek zná snad každý. Kdo o něm nic neví, tak stejně pravděpodobně zaregistroval 1. čtyřlístkovský celovečerní film. Ale tohle krátké dílko je ze série tří animovaných příběhů (Signály z neznáma, Pes na stopě a Myš, která prochází zdí), která vznikla o hodně dříve, než film. Ve Čtyřlístku jsem ležel od malička, mám doma sbírku, kde je většina čísel, a i dnes do těch časopisů občas nakouknu. Musím říct, že je to podle mě nejkvalitnější český komix, a i když má teď trochu problémy s kvalitním obsahem, věřím, že se zase postaví pevně na nohy. Ale zpátky k filmíku. Tenhle se mi z těch 3 nejvíce zamlouvá, částečně i díky tomu, že časopisová předloha patřila k mým oblíbeným číslům. Věřím, že se bude líbit i vám. ;)

Hodnocení - 8/10

--------------------------------------

3. Suvenýry (Knick knack) - Jestli něčemu budu říkat "vzpomínka na dětství", bude to přesně tohle. Tyhle bonusová pixarovská videjka jsou super. Tohle bylo jako bonus na kazetě.......Hledá se nemo? No, něco takového to bylo. Pamatuju si, jak sem na to jako malej koukal raději, než na celý film potom. Zbožňoval sem toho sněhuláka. Bylo to super předtím, a super je to i teď. Jo....a ta hudba, hlavně u těch závěrečných titulků je úžasná. (bla bla blá bla bla bla bla bla bla)

Hodnocení - 8,5/10

--------------------------------------

2. Čerstvé guacamole - Stoprocentní animák to sice není, nicméně je to legendární. Tohle je opravdu skvěle vymyšlenéa strašně pěkně se na to kouká. Víc už k tomu říkat nebudu, ať se každý podívá sám. ;)

Hodnocení - 9/10

--------------------------------------

1. Oktapodi - Rozhodně nejlepší ani-věc, co jsem kdy viděl. Přesně takhle by to mělo vypadat. Rychlé, vtipné, pěkné.....lovestory chobotniček se už lépe ztvárnit nedala.

Hodnocení - 10/10

--------------------------------------

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta