Zámecké.....

Ahoj ahoj ahoj, po dlouhatánské době je tu opět nový článek. Ono totiž nějak nebylo dost času, kdy jsem mohl něco na blog dát. Mám k tomu i technické problémy, takže na Fotografickém klubu se už o víc jak týden zdrželo zveřejnění projektu "Kontrasty", a na blog mi nešly nahrávat fotky.
Ale dost už o tom, důležité je, že se sem zase vrátí trochu života. Už to bude nějakou dobu, co jsme byli na zámku v Ploskovicích. Chtěl jsem sem hodit fotky hned, ale to víte, nechávání věcí "na potom" je strašná věc, a já s ní mám kapku problémy. xD
Takže teď zase zpátky k fotkám - První je ze zámku/kláštera v Doksanech, kde jsme se zastavili po cestě na Ploskovice. Druhá už je z Ploskovic, konkrétně je to stavba (nějaký....altánek? hrobčička?) v zámeckém parku. Ta třetí zobrazuje celkový pohled na zámek, čtvrtá malbu na stropě v umělých jeskynních (takzvaných "grottách"), které jsou pod zámkem (najdete na fotce chybu? :3), a na tom posledním snímku naleznete místního pavího krále, který se producíroval po zahradě.
Jak můžete z fotek poznat, počasí bylo takové.....zamračené, deštivé a ponuré. Navzdory tomu jsme si ale výlet užili, a zastavili jsme ještě v Litoměřicích, kde na nás čekal oběd v podobě boží pizzy (4 druhy sýra), a procházka po městě. Takže rozhodně doporučuju. ;)








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta