To je zlaté posvícení - koláče

Tedy, musím vám říct, že ten posvícenský shon se mi nějak přestal zamlouvat. Jsem vcelku unaven, ale ještě v sobě najdu trošku té energie na sepsání něčeho, co můžu nazvat článkem. Co lepšího si vybrat jako hlavní téma, než to pro mě nejlákavější jídlo z toho všeho, co se u nás za dva dny vyrobilo - posvícenské koláče. Tentokrát jsem měl "tu čest", abych je mohl ozdobit. A musím říct, že si nemyslím, že by to dopadlo nějak špatně. Minimálně jsem dokázal, že když se na ty okraje apod. vezme zdobička na polevy, je to mnohem jednodušší. A to se vyplatí! Samozřejmě jsem si to musel nafotit, co lepšího totiž zanechat dalším generacím, než fotky posvícenských koláčů, že? x3

Jo, a taky jsem dostal plno dárků k svátku, což je strašně úžasné. Teoreticky to prospěje i blogu, protože mezi dárky byla i jedna nová stolní hra - "Bez hranic - Evropa a USA", a tím pádem je opět o jednu možnost, čím přispět do rubriky "Zaoceánské hry", víc. ;)

A teď už ty koláče.....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta