Černobílé jaro

Zjistil jsem, že kvetoucí stromy jsou velmi fotogenické. A i když jich v plném květu v tuhle dobu už zrovna moc nenajdete, můžete si aspoň zavzpomínat, jaké bylo rané jaro. V době, kdy jsem dělal tyto snímky, ještě stromy bohatě kvetly, bylo to vlastně ještě před tím, než jsem fotil pro Decoform. Ale ono je strašně snadné zapomenout na zveřejnění fotek, takže nakonec tento článek mám v rozepsaných už od 24. dubna (ach, ta skleróza). No, nakonec jsem se dokopal k jeho úplného dopsání (respektive kompletního přepsání)......a protože tak úplně není zapotřebí, aby tu každé jaro přibývaly stále stejné fotky, rozhodl jsem se, že je pro tentokrát převedu do černobíla. Zda to bylo správné rozhodnutí, můžete posoudit níže.....







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta