Jak léto přešlo v podzim...

Po delší odmlce by to chtělo zase nějaký článek. Ideálně s něčím jiným, než fotkami z dovolené. Fajn, mám tu v zásobě i něco jiného. Pokud můj blog už znáte, asi tušíte, co teď přijde...ano, správě - kytičky! A taky pár hmyzích kamarádů...
Není žádnou novinkou, že tu máme podzim v plném proudu. Ale není to zase tak dávno, co mlhavá rána a napůl oranžové stromy nebyly na běžném pořádku. A právě z tohoto přechodného období mezi dvěma ročními obdobími pochází následující snímky. Docela mi takovéhle pozitivně laděné články chyběly. Přes zimu moc barevných a veselých fotek nenafotím, a do jara je ještě daleko. Takže musím využít téhle jedinečné příležitosti a zveřejnit těch pár zbývajících fotografií, které jsem měl v plánu.
Pokud by vás zajímalo něco z mého života, asi vás tentokrát zklamu. Klid, klid, klid, schovejte ty kapesníky, já se o tom rozepíšu někdy příště. Čekám totiž na jednu lehce speciální událost, o které se mi nechce psát zvláštní článek. Takže z nějakých aktualit vám jen prozradím to, že mě dneska čeká první prodloužená v tanečních. Případný report očekávejte v tom zmiňovaném "deníčkovém" článku. Můžu ještě naznačit, že absolutně nezvládám polku. Vzhledem k tomu, že to bude jeden ze dvou tanců s rodiči, pravděpodobně budu mít o čem psát...
Ale teď už se pohodlně usaďte a připomeňte si letní, potažmo raně podzimní dny.







Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta