12 Fotošplouchnutí - Siluety

Můj šplouchací projekt i nadále pokračuje, mám vážně radost, že jsem to nezabalil už po prvním měsíci. Téma pro tento měsíc bylo vybráno vlastně úplnou náhodou - byli jsme na návštěvě u příbuzných, a protože svítilo sluníčko, sedli jsme si ven na pergolu. A jak tak sedíme, najednou padl můj pohled na stín, který vrhala moje sklenice na modrobílý ubrus. Nějak se mi to zalíbilo a řekl jsem si, že by to byla pěkná fotka. Tak jsem párkrát cvaknul... A vida, ono to nevypadalo vůbec špatně! Samozřejmě nějaké chyby se najdou vždycky. Například ten stín větvičky, který občas zasahuje do hlavního stínu skleničky. Jenže přesouvat stůl z dosahu takovýchto rušivých elementů by asi na návštěvě nebylo úplně vhodné. Zvlášť, když tam nebyli jen členové rodiny... Fotky se mi ale ve finále líbí, hlavně ta modrobílá barevná kombinace. ("Jo, a proto jsi několik snímků upravil do černobíla, jak duchaplné..." "Ticho tam!") A taky se to liší od toho, co běžně fotím. :)


PS: Doufám, že fotky budou Vámi opravdu přijaty jako "SILUETY". Ty jsou totiž většinou spojovány s fotografováním proti světlu, ale už do zadání projektu jsem napsal slovní spojení "stínová fotografie". Takže dle mého názoru do tohoto tématu patří i fotografie stínů. (A rozhodnutí tvůrce projektu by mělo být respektováno...prosím! :D) Ostatně ti, kteří už siluety nafotili, této metody využili také a já proti tomu nic nemám... Takže to bylo pro vysvětlení. Howg! ;)











------------------------

...a jak toto téma vidí ostatní?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta