Nektarinka

Poslední dobou mám takový zvláštní pocit. Nevím, čím to je, ale nějak nemám z toho nástupu jara takovou radost, jakou bych očekával. Jasně, je fajn, že už to není "za tmy do školy, za tmy ze školy" a navíc jsme se zbavili i těch otravně nízkých teplot...ale náladu mi to moc nezlepšilo. Pořád mám takový napříjemný pocit silného tlaku, do ničeho se mi nechce, ve škole mi to nevychází tak, jak bych chtěl. Potřebuju najít něco, co mi dodá aspoň trochu optimismu. Možná pomůže, když dodám trochu optimismu Vám...

Je jasné, že v tomhle období je snímků rozkvetlých stromů všude přehršel, ale prostě nemůžete přečkat jaro, abyste si alespoň jeden strom nevycvakli. Takže když už nám na zahradě krásně vykvetla nektarinka, musel jsem si na ni chvilku najít. Tímhhle způsobem sice každý rok vzejdou prakticky stejné fotografie, ale tentokrát jsem se snažil fotit aspoň ze zajímavých úhlů. Tak snad se fotky budou líbit a zlepší Vám náladu. ;)










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta