Květomluva (fotografie)

Neuvěřitelné se stalo skutečností - po téměř třech letech jsem se zapojil do projektu "Téma měsíce" na fotoklubu. (Docela bída, co?) Ale tentokrát jsem měl okamžitě po přečtení tématu přesnou představu o tom, co nafotím. Pochopitelně se mi ta představa nepovedla ztvárnit přesně tak, jak jsem chtěl. Ale to už mě pomalu přestává překvapovat, nebo dokonce znepokojovat.

Tématem měsíce je pro tento měsíc květomluva. Možná za to mohlo to (už docela pěkné) květnové počasí, ale dokázal jsem k nafocení dokopat jak sebe, tak modelku. Ve finále tak vznikla minisérie čtyř fotografií. První dva snímky vznikly podle námětu skutečné květomluvy - sedmikráska znamená přátelství, pomněnka nesmělost. Zbylé dvě fotografie jsou spíše jen s tematickým nádechem - květiny, které by znamenaly smutek a hněv jsem nikde nenašel. Alespoň ne ty, které by aktuálně kvetly nebo byly v mém dosahu. Ve finále si ale myslím, že to nedopadlo až tak špatně. Minimálně první dva obrázky dopadly nad očekávání dobře, vzhledem k tomu, jak se focení vyvíjelo. Je tedy fakt, že rozhněvaná fotografie může někomu připomínat spíše pocit znechucení, ale to možná není tak úplně na škodu. No, snad se Vám bude mé dílo líbit... :)

Přátelství


Nesmělost

Smutek

Hněv / Znechucení

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta