Květ rododendronu

Zvláštní, že až do dneška mi unikala fotogeničnost rododendronových květů...

Dneska jsem měl původně v plánu nafotit téma měsíce do Fotografického klubu, ale tato činnost musela být kvůli absenci modelky přeložena na neurčito. Doufám, že to tenhle měsíc nějak vyjde, mám totiž přesnou představu a nechce se mi promeškat termín. Na blogu se ale už nějakou dobu nic neobjevilo a poslední článek o pozůstatcích hradu Sobín očividně moc nezaujal. S tím jsem ovšem víceméně počítal, takže nemůžu říci, že bych byl nějak zklamaný.

Dnes se ale do žádných experimentů pouštět nebudu, opět to budou klasické květinové fotky, na které jste u mě už asi zvyklí. Ale stejně je tu jedna novinka - motiv květu rododendronu. Snímky téhle rostliny se v mém archivu téměř nevyskytují, zde se vyskytla, pokud vím, podobná fotka jen jedna (kdysi dávno na začátku tohoto blogu). Dnes jsem se to tedy rozhodl napravit. A to v plné parádě - tento článek obsahuje hned 11 fotografií. Doufám, že se Vám budou líbit, já z nich totiž mám poměrně dobrý pocit. Možná bych měl rododendron fotit častěji... :)












Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta