12 Fotošplouchnutí - Téma týdne

Jedním z úkolů mého šplouchacího projektu bylo i nafocení některého z témat týdne. V podtatě se jedná o takovou menší vzpomínku na projekt "Fotíme na téma týdne", který několik let běžel na blogu AK (kdo neví, o co jde, rubrika projektu je zde). Tento projekt jsem měl opravdu rád - byl jediný, do kterého jsem pravidelně přispíval. Bavilo mě fotit podle (kolikrát pro focení opravdu těžkých) témat - "Miloš Zeman", "Druhá tvář", "Genialita", "Legalizace marihuany"... Byla to zkrátka opravdová výzva. Dost mě proto mrzelo, když projekt (a posléze i celý Autorský klub) přestal fungovat...
Dnes jsem se po dlouhé době vrátil do doby, kdy jsem každý týden přemýšlel, jak zpracuji další zadání. A bylo to docela fajn, možná to zase někdy zopakuju. Dokonce jsem i přemýšlel o tom, že bych si na příští rok dal nějakou challenge jenom ohledně témat týdne. Třeba "aspoň jedno z témat měsíčně" nebo něco v tom smyslu...


Téma týdne pro tento týden je "Z generace na generaci". V podstatě jediné, co mě napadlo, bylo předávání informací/odkazu (v podobě knihy) od starší generace do rukou generace mladší. U tohoto nápadu v podstatě zůstalo, ale zmíněná kniha se mi na fotce pořád nějak nelíbila, i když byla vcelku tematicky stará a zašlá. Nakonec jsem se tedy rozhodl od nápadu s předáváním informací upustit a zvolit si "duchovnější" cestu. Sami můžete posoudit, zda se mi toto ztvárnění povedlo...

"Z generace na generaci"

------------------------

...a jak toto téma vidí ostatní?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta