Barevný mišmaš

Prázdniny jsou téměř ve své polovině. Osobně jsem si tedy ještě nestačil všimnout, že nějaké prázdniny vůbec jsou - celý červenec mi zabrala brigáda. Ovšem zítra jdu na poslední směnu a v srpnu budu mít konečně volno. Máme v plánu týdenní pobyt v krušných horách, snad nám vyjde počasí. Pokud ano, určitě můžete očekávat fotoreport, vždyť mě znáte. ;D

Právě díky červencovému časovému vytížení (a bohužel také určité nechuti cokoli dělat) jsem nezvládal moc dobře promýšlet, jaké fotografie do článků zařadit. Určité snímky se tak na blog dosud nepodívaly, i když jsem to asi původně měl v plánu. Vyřeším to tedy zcela jednoduše článkem s mixem různých motivů. Byly vyfoceny na různých místech z různých důvodů. Každý ale má v sobě něco, co mě donutilo přidat ho sem... V dohledné době plánuji také mišmaš černobílý.. Snad se budou oba mixy líbit. ;)

V pozadí kaple v Mladoticích, pravděpodobně první zrealizovaný projekt Jana Blažeje Santiniho-Aichela.


Po cestě na zříceninu hradu Preitenstein mě zaujala tahle mechová střecha jednoho z domů...

...v Rabštejně nad Střelou zase zajímavě barevná kamenná zeď.

Samozřejmě nějaké rostlinstvo nesmí chybět. ;)

Opět Rabštejn, tentokrát jedno z oken zdejšího kláštera...

...a Rabštejn ještě jednou. Tentokrát interiér (bohužel docela zanedbané) loretánské kaple.

Tady jsem to s tou zelenou trošku přehnal. Nicméně ten odraz se mi líbí.

A na závěr jedna roztomilá potvůrka...vážně mě dostává ten přitroublý výraz. :D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta