12 Fotošplouchnutí - Inspirace hudbou

A je to tady! Nastal čas pro splnění dalšího úkolu z mého fotoprojektu. Tentokrát mi trvalo opravdu dlouho, než jsem vybral téma, ke kterému by mě napadlo něco dostatečně dobrého. A když už bylo jasno, bylo obtížné najít čas na focení (červenec pro mě totiž znamená hlavně brigádu). Nojo, už jsem prostě za půlkou - výběr se ztenčuje a bohužel mi tam zbývají spíše ty těžší úkoly. Tohle jsem moc nevychytal... Ale pořád věřím, že to dotáhnu do konce, akorát to chce nějak dobře naplánovat. Třeba přes srpen chci zkusit někde vynalézt duhovou fotografii, držte mi palce. ;)


A teď už k dnešnímu úkolu. Vybral jsem si "Inspiraci hudbou". Byla tady možnost chytnout se hudebního stylu, videoklipu, ale klidně i přímo nějakého hudebního nástroje. Mě poskytla inspiraci jedna konkrétní píseň - "Tráva" od Anety Langerové...

Protože v tomhle projektu vidím možnost objevovat a zkoušet nové věci, rozhodl jsem se pro trošku něco jiného, než je ve světě blogu běžné - stvořil jsem takový lehce interaktivní článek. Samozřejmě Vám nic nebrání prostě rychle projet fotky a zase z mého blogu zmizet. Pokud ale máte pět minut času, můžete zkusit něco jiného... Vzal jsem deset snímků a přiřadil je k částem textu písně tak, jak mi tam pocitově nejvíce pasovaly. Podotýkám, že nešlo jen o samotný text, ale také o hudbu. A proto mám pro Vás tento návrh...

Pusťte si písničku a zadívejte se na první fotografii. Vnímejte hudbu a představte si, jak se tráva v mírném vánku lehce pohupuje... Až budou odspívána slova, která jsou nad fotkou připsána, popojeďte na další obrázek. To praktikujte až do skončení celé písně (nebojte, není moc dlouhá). Budu rád, když mi pak napíšete, jaký z toho máte pocit. Jsem totiž opravdu zvědavý na Vaše reakce... :)


----------------------------

Jsem jako tráva zvyklá růst, v noci bledé.
Kořínky protínám hliněné nebe.



----------------------------

Chladivý déšť padá,
bouře zní a chvátá.


----------------------------

Krajina vzdálená
stále voní a sílu má.
Voní a sílu má...


----------------------------

Znám křídla vran,
v jejich stínu spávám.
Mé bílé tělo, oči tvé spatřit nemohou.


----------------------------

Teď mým novým domovem
je vřes, mech a tráva.
Budu tam, kde modré chrpy vykvetou.


----------------------------

Nade mnou svítá horizont, barvu mění.
Paprsků se dotýkám, hřejí kameny v mých dlaních.


----------------------------

Doznívají zvony, ale duše má je mladá.
Ze spánku se budí a vstává...


----------------------------

Krajina vzdálená
stále voní a sílu má.
Voní a sílu má...


----------------------------

Znám křídla vran,
v jejich stínu spávám.
Mé bílé tělo, oči tvé spatřit nemohou.


----------------------------

Teď mým novým domovem
je vřes, mech a tráva.
Budu tam, kde modré chrpy vykvetou.


------------------------

...a jak toto téma vidí ostatní?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta