Pokus o bokeh a Ibis Thovt

Už je to nějaká doba, co jsem se dokázal dokopat k vyfocení "Téma měsíce" na fotografickém klubu. Ovšem na měsíc listopad bylo vybrané téma "bokeh", což je něco, o co jsem se nikdy cíleně nesnažil a o čem toho dohromady moc nevím. Ideální stav pro focení, že? Vzal jsem to tedy jako výzvu... Den před uzávěrkou jsem se konečně odhodlal jít na věc - večer jsem vyběhl ven a zkusil jsem něco vykouzlit s naším osvětleným stromečkěm a se sněhem, který nám ležel na autě. Výsledek mého snažení můžete vidět níže...





...taky vidíte na téhle fotce anděla? :)

Bokehové fotografie od ostatních čelnů fotoklubu můžete nalézt zde.

--------------------------------------------

...a ještě tu mám jednu takovou drobnost, která mě docela překvapila a udělala mi radost, takže proč se tu s ní nepochlubit? Před nedávnem se na Srdci blogu konala soutěž o nejlepší návrh maskota blogu.cz, která mě docela zaujala a rozhodl jsem se jí zúčastnit. Nebudu to nijak moc rozpitvávat, prostě se mi nakonec podařilo s 18 hlasy obsadit třetí místo. Je hezké vidět, že se můj výtvor aspoň někomu líbil. :) :D

Příběh: Tento maskot je inspirovaný staroegyptským bohem Thovtem, který mimo jiné opatroval písaře, písmo (které také prý sám vytvořil), písemné záznamy a všeobecně slova. Nejčastěji je zobrazován jako muž s hlavou ibise, právě tohoto ptáka jsem si tedy vybral pro svůj návrh maskota blogu.cz. A protože maskot má především reprezentovat, proč mu neobléknout nějaký slušivý oblek? :)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta