12 Fotošplouchnutí - Duhová fotografie

Třikrát sláva, Mike dokončil svůj historicky první roční fotoprojekt! Ač se to zdá neuvěřitelné, je to tak! Sice to opět nedopadlo podle mých představ, ale myslím, že jsem se posledního úkolu zhostil v rámci možností dobře, a tak mohu celé mé roční snažení přijatelným způsobem ukončit.



Tohle zpracování jsem měl už nějakou dobu naplánované na prosinec, takže jsem si ho ponechal na závěr projektu zcela cíleně. Ovšem to bych nebyl já, aby mi to opět něco nezkomplikovalo. V tomto případě to bylo počasí... Na mnou naplánovaných snímcích totiž byly různobarevné vánoční ozdoby poskládané ve sněhu. A tady byl ten problém - sníh! Tam nahoře si očividně řekli, že s touto komoditou budou letos šetřit. Neříkám, že jsem očekával bílý prosinec od začátku do konce, ale kolem těch Vánoc se přeci jen každoročně nějaká ta sněhová nadílka objevila. Ale letos prostě ne, takže musel na scénu přijít nějaký plán "B" - napadlo mne pověsit již zmíněné ozdobičky na nějaký opadaný strom, aby tím byla zdůrazněna ta nevánočnost letošních Vánoc. Jenže to ve finále vůbec nevypadalo tak, jak bych chtěl, a od tento plán jsem musel také zavrhnout.

Naštěstí se tu objevila mamka a její tajemná skříň, ve které je uschováno množství různých špérečků, ozdobných krabiček a podobných malých serepetiček. Mezi tím vším se nacházelo i několik skleněných výtvorů. A jedním z nich byl malý pestrobarevný motýlek. Tadá! Objekt k focení je na světě! A proč plnění posledního zadání z mého projektu nespojit s krátkou povánoční vycházkou? Skleněný hmyzák se tedy podíval do lesa. Výsledek mého snažení můžete vidět níže... Tímto je tedy mých "12 Fotošplouchnutí" u konce. V nejbližší době plánuji velké shrnutí celého projektu, kde budou odkazy i na ostatní blogery, kteří se zapojili. Právě těm tedy přeji, aby si svá šplouchnutí také úspěšně dokončili, a možná se poté i zapojili do dalšího projektíčku, který plánuji na rok 2016 (více informací (snad) ještě do konce tohoto roku). :)



------------------------






------------------------

...a jak toto téma vidí ostatní?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta