Barevné vehikly

Dnes jen krátký výžblept k jedné malé koláži...

To jsem takhle během druhé poloviny ledna brouzdal po naší vesnici. Bylo zataženo, čvachtavo a celkově nevlídno. Lehce popadával sníh. Vcelku marně jsem hledal nějaký dostatečně fotogenický objekt, který bych mohl zneužít pro své zvrácené fotografické účely. Když tu náhle padl můj zrak na zeď, která obepíná místní školní zemědělský podnik. Za cihlovou stěnou se rýsovaly obrysy jakýchsi prapodivných technických vymožeností, které, pro mne poněkud překvapivě, hrály všemi barvami. Duhové vrakoviště se mi jistým způsobem zalíbilo a v hlavě mi hned vyvstal obraz duhové koláže, která by šla ze snímků oné nově objevené hitparády šrotu vytvořit. I přes třeskutou zimu jsem tedy vytáhl z brašny fotoaparát a několikrát stiskl spoušť. Výsledné dílo můžete vidět zde. Hodnoťte dle libosti...


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta