U rybníka

Vzpomínka na povánoční čas...

Vzhledem k tomu, že poslední dobou má inspirace odjela kamsi do háje a na nějaké fotovýpravy není čas ani nálada, nezbývá mi nic jiného, než se vydat proti proudu času a dodatečně vypustit do světa obrázky z povánoční výpravy k Turyňskému rybníku u Mšeckých Žehrovic (tzv.Záplavám). Je sice fakt, že místo 28. prosince z fotografií sálá spíše raný podzim, ale to je vedlejší - určitou atmosféru to má...

Začneme takovým klasickým zimním zákoutím... :)


Během celé procházky se u břehu rybníka producírovaly kachny a kačeři.

...zaujalo mne také krásné zrcadlení na hladině.

Pokud u Turyňského rybníka zůstanete až do západu slunce, můžete být svědky večerní promenády vodního ptactva.

Tuhle fotku mám strašně rád. Vůbec mi totiž nepřipomíná snímek břehu vodní plochy, ale spíše pohled z vrcholu nějaké vysokánské hory na svět pod ní, který je částečně překryt mraky. Jasně, iluze není zcela dokonalá (jsou tam vidět nějaké ty vlnky a "svět" je značně nekonkrétní), ale já ty nedostatky tak nějak dokážu přehlédnout a ztotožnit se s "iluzí". :)

Ještě jedno zrdcadlení...

...a na závěr trochu abstraktna, když se klidná hladina taky na chvíli zvlnila.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta