Londýn (černobílý)

V minulém článku jste mohli vidět barevné fotografie z Londýna, dnes od těch barev značně upustíme. Asi nemá cenu to nějak moc prosdlužovat, k Londýnu stejně nemám nějak extra žůžo historky a nějaké bližší informace budou přímo u jednotlivých snímků...

Toto je úplně první pohled, který se mi naskytl po vystoupení z autobusu. Vystupovali jsme tedy zrovna v takové ne-tak-úplně-reprezentativní, neupravené a zaplivané uličce...ale tak co už. Kdyby nás vyložili jinde, tak by tahle fotka možná ani nevznikla, a to by byla podle mě docela škoda, protože jsem si tenhle pohled na "The shard" (neboli "střep") docela oblíbil. :)


A tady máme moji další oblíbenou fotku (poslední dobou se mi celkově začaly líbit takové ty "pohledy nakřivo" či jak to popsat). Zde hraje hlavní roli mrakodrap "20 Fenchurch" (pracovním názvem "struhadlo").

Teď už se přesuneme od moderní architektury k jedné z nejvýznamnějších londýnských památek - ke katedrále sv. Pavla. Tady je detail hlavní kupole (jestli se tomu teda vůbec dá říkat detail...ale oproti velikosti celé stavby to detail vcelku je :D).

Z vyhlídkového ochozu katedrály byl pěkný pohled na centrum Londýna. :)

A tady máme dominantu galerie moderního umění - bývalý tovární komín. Já prostě miluju minimalistické fotky! ^^

Tady něco trošku abstraktnějšího - noviny ve fontáně před Buckinghamským palácem. :D

A na závěr socha před Albertovým památníkem v Hyde parku (opravdu krásná stavba mimochodem, zde důkaz :)).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta