Londýn (v barvách)

Tak jsem se po devíti měsících se školou opět podíval do Anglie. Bohužel vám o ní nejsem schopen nic moc napsat, zjistil jsem totiž, že ačkoli z ní mám ve finále skvělý pocit a pěkné vzpomínky, nejsem prostě schopen to všechno dostatečně popsat a vyjevit. Ale alespoň nějaké ty základní informace vám snad předat zvládnu.

Budu zcela přehlížet postavu našeho průvodce pana Klika, který nám celý pobyt svým vystupováním jen a jen kazil. Skutečně nechápu, jak někdo s více než dvacetiletou praxí může mít průběh zájezdu tak strašně nevychytaný. To bylo prostě...no comment (cestovní kancelář K Tour opravdu nedoporučuji). Raději se zaměříme na to dobré, co nás v Anglii potkalo. Nejpozitivnější záležitostí (kromě těch úžasných lidí, se kterými jsem měl celých těch pár dnů v zahraničí prožít), bylo hlavně počasí, které nám kromě prvního dne v Londýně skutečně přálo. Taky hostitelskou rodinu jsme měli správnou, nejvíce mě dostala jejich fenka Bella. Docela tele, ale vážně milé... :D

Dnes vám tedy ukážu ty nejvíce zamračené fotky z celého pobytu, jakmile ale opustíme hlavní město Velké Británie, všechno se rázem vyjasní. Ještě předtím ale můžete očekávat další sérii londýnských fotografií - černobílou. ;)

Tower Bridge


Prostě holub! Hrozně se mi líbila ta barevná kombinace, tyhle dvě barvy pospolu moc často neuvidíte. :)

Fontána u Temže. A je na ní socha delfína. No neberte to!

Katedrála sv. Pavla - detail venkovní výzdoby

Katedrála sv. Pavla - vnitřek kupole

Katedrála sv. Pavla - pohled na Londýn přes věže katedrály

Katedrála sv. Pavla - pohled na Londýn z vyhlídkového ochozu katedrály

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta