Motýli a vážky

Možná jste zaznamenali menší pokles aktivity, který mě už nějakou dobu provází. Bohužel mám na blog (respektive blogy) poslední dobou čím dál méně času a nálady - snažím se totiž v mé tvorbě nějak posunout. Aktuálně mám za sebou už ukončený komiksový projekt "URBAN", který postupně zveřejňuji na druhém blogu. Teď se snažím vymyslet něco na podobný způsob, ale bohužel se mi to nějak nedaří, pořád nemůžu nalézt správnou hlavní postavu. Dále mám také rozepsanou jednu...řekněme delší povídku, navíc se čistě teoreticky můžu zkusit pustit do nějakých "moderních balad", které jsem tak trochu nastínil ve dvou předchozích článcích. A tak dále, a tak dále... Nápadů je zkrátka hodně a zatím hledám nějaký způsob, jak je všechny dotáhnout do konce a nezbláznit se z toho. Snad ještě do konce roku vznikne alespoň jedna věc, za kterou se nebudu muset stydět...

Vzhledem k této situaci nezbývá moc času an na "volnočasové focení". Sice jsem se poslední dobou trošku více zapojil do fotoklubu, ale to je tak nějak všechno. Tady, na mém blogu, toho moc nového nepřibývá, a mě to docela mrzí. Využiji tedy volného víkendu a hodím sem aspoň další vzpomínku na letošní dovolenou na jichu Čech. V tomto malebném kraji jsem postupně narazil na poměrně velké množství různých hmyzích stvoření, a to bych nebyl já, abych jich alespoň pár nezachytil. Tentokrát jsem si docela užil focení vážek, kterých v našem okolí moc není, a tady, blízko rybníků a rašeliništ, se jich vyskytuje opravdu hodně. Škoda jen, že občas se foťák zkrátka zebejčil a odmítal ostřit tam, kde by to jindy zcela v pohodě zvládal - například třetí fotka taková řekněme...nepřehledná, ale už kvůli těm nervům, které mi tenhle hmyzák přinesl, ji sem nemohu nedat. Danou vážku jsem totiž jinak vyfotit nedokázal, protože to zkrátka v danou chvíli kvůli foťáku nešlo, i když byl hmyzí dravec usazen na jakémsi stéble proti krásně čistému pozadí... Ale to se prostě občas stává, zase jsem se podíval na několik velmi zajímavých míst, což je pro mě rozhodně cennější, než jedna povedená fotka vážky. ;)








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta