Amerika - Mořina

Před nedávnem jsem využil slunečného letního víkendu a vyrazil na výlet. Tentokrát byly hlavním cílem bývalé vápencové lomy u obce Mořina. A musím říci, že rozhodně nemám čeho litovat, naskytly se mi totiž opravdu nádherné pohledy na různé kombinace skály a vody. Suverénně nejhezčí byl podle mě výhled na první fotografii. Tohle místo prostě chcete navštívit!

Ale bohužel, přírodní krásy mořinských lomů nepřitahují pouze pár nadšenců. Tohle místo totiž je zjevně o dost známější a populárnější, než jsem si myslel. Absolutně nechápu, jak se tu mohlo sejít tolik lidí najednou! To byly masy, vážení a milí...

Ale nakonec musím tento letní výlet hodnotit kladně, i přes tu miliardu lidí. Je ovšem fakt, že na další návštěvu bych si počkal až na nějaké méně atraktivní roční období. Něco mi totiž říká, že by totmuhle místu slušelo například i takové pěkné podzimní ráno. Nebo zimní odpoledne. Těžko říci. To budu asi muset sám vyzkoumat...






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta