MASKY (1/3) - "Mysteria"

Jedno z posledních témat týdne (Maska) mne popostrčilo k menšímu experimentu. Vyhrabal jsem doma starou porcelánovou masku, kterou jsem zachránil před jistou zkázou mezi odpadky, a vyrazil ven na menší photoshooting. Z jednoho snímku dala maska celkem jednoduše oddělit, což ve mě probudilo inspiraci. Zapnul jsem tedy GIMP a začal jsem zkoušet co se dalo.

Nakonec z toho vzešlo opravdu hodně obrázků, ze kterých mám docela dobrý pocit. A protože by mi bylo líto některé z nich nezveřejnit, rozhodl jsem se tuto "sérii" rozdělit do celkem tří článků. V každém z nich jsem si s maskou pohrál trochu jiným způsobem, ale všechny vzniklé fotky mají stejný minimalistický styl. No, jen se nechte překvapit... :)

Líbí se mi, jak se dá pracovat s jedním motivem tak, aby vypadal pokaždé jinak.










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta