Jéde, jéde, poštovský panáček....

No jo, kýčovitější nadpis k tomuto tématu už snad ani není. Ale což....
Hlavní je, že právě plním vaše přání, které se vyvinulo z jisté ankety, která původně skončila prakticky nerozhodně, a až teď se u ní objevila převaha. Po založení Facebooku blogu jsem myslel, že na anketu už ohledy brát nebudu.....ale kdepak.....podíval jsem se po nějaké době na výsledky, a zjistil jsem, že najednou přibyly další 2 hlasy pro rubriku o poštovních známkách. A tak jsem si řekl, že tu rubriku založím. Ovšem odteď už ta anketa neplatí, a jakékoli hlasy jsou zbytečné.

No, ale aby jsme šli k tématu. Je vám doufám jasné, že když ty známky sbírám, bude to tu o mé sbírce. A to znamená, že tu budou především fotografie nových přírůstků, nebo popřípadě nějaké události mimo sbírku. Ale to bude asi jen výjimečné.
Tuto rubriku načnou fotografie, na kterých je ukázečka z mých oblíbených zemí - Austrálie, Rakouska, Švédska a Velké Británie. Mám i další oblíbence, ale tady jsou vybrány jen ty, ze kterých mám známek hodně.
A na konci je ještě jedna země - Šalamounovy ostrovy - jako ukázka těch zemí, ze kterých mám jen jednu až pět známek......

Takžéééé nejprve Austrálie. Podle mě má nejhezčí známky vůbec. Prakticky všechny jsou absolutně nádherný. Austrálie u mě prostě vede. Na fotce je série zvířátek. (asi ne kompletní, což ostatně pravděpodobně platí pro všechny série v tomto článku)

Dále pak - Rakousko. Má sice slabší chvilky (Ostatně jako každá země, že?), ale v průměru má známečky moc hezké a milé. Například tato série k Euru 2008.

Švédsko mě z nějakého důvodu zaujalo jen určitými motivy. Dost se mi jich nelíbí, ale zvířata tam umí kreslit, rýt a jinak vytvářet perfektně. Tohle sice zvířátka v pravém slova smyslu nejsou, ale i tak se mi tahle sérijka vcelku líbí, hlavně díky své barevnosti, kterou u švédských známek (jen u těch co mám) moc nepozoruju.

A Velká Británie, má druhá nejoblíbenější země, co se týče známek. Líbí se mi jejich různorodost, barevnost, a spoustu dalších věcí. Na obrázku série s korunovačními klenoty i s kočárem (úplně vlevo).

Nakonec tu máme Šalamounovy ostrovy - ostrovní stát (jak se dá vyvodit už z názvu) ležící u Papui-Nové Guinei. (kdo nezná, je to prostě poměrně blízko u Austrálie)

Tak, a to je dnes vše. Snad se vám nová rubrika zalíbí. Užívejte si víkendu. ;-)

Mike

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta