Velký létopodzimní pel-mel

No jo, je to tak. Už dlouho jsem (na mé poměry) nic nenapsal. A zrovna jsem narazil na pár složek, vytvořených na přelomu léta a podzimu, a tak jsem si řekl, že něco upravím. Fotky jsou poskládány + - podle doby vzniku, ale dokonalé to asi nebude. Mám totiž problém si pamatovat co bylo včera, natož co bylo před 2 měsíci. xD
Jo, a včéra přišli Osadníci z Katanu (výhra v soutěži "Za barem II") tak za ní ještě jednou moc děkuju. Už jsme jí hráli třikrát, a pokaždé vyhrál někdo jiný. Nejprve babička, pak já, a dneska i mamka. xD


Na houbách....

....u štěňátek (u mamčiné známé)....


....a na jejich zahradě....

....na výletech (zámek Troja a nějaké jezírko)....


Fotky v origoš velikosti na Facebooku. ;-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta