Umm al Kuvajn

Tááááák, a mám svátek. A co jsem k němu mimo jiné dostal? Známky. A mezi nimi byla i tato krásná série z Umm al Kuvajnu (část Spojených arabských emirátů). Tak jsem si řekl že ji nafotím ještě s dalšími známkami z této země, která se u mě vyskytuje v docela hojném počtu.


Takže....toť ona. Série "rádoby 3D" (nevím jak to nazvat) známek s rybkami od mamky.

Patřil k ní i tento aršík. ;-)

Tyto známky tak doplnily mou Umm al Kuvajnskou sbírku, do které patří například tato sérijka dravců.....

.....nebo tento miniaturní (známky jsou velké asi 1,5 cm na 2 cm) hmyz.

A jako ukázku známek co nemají kámoše do série (aspoň prozatím) jsem vybral - opět "rádoby 3D" známku s motivem...selky? (vlevo), pejska s gorilou (uprostřed) a náboženský motiv (vpravo).

Tak to by bylo pro dnešek všechno. Pokud chcete vidět nějakou spešl zemi, napište ji do komentářů. Pokud z ní známky mám, pokusím se je sem dát. ;-)

Mike

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta