Škeblináda objevů z BILLY

Nastal čas pro nějaký ten méně vážný článek. Bude se totiž jednat o výběr 4 (ano, tentokrát jen 4, ačkoli Škeblinády mívají 5 částí) potravin, které jsme v poslední době koupili domů "na vyzkoušení" v BILLE. V tomto obchodě moc nenakupujeme, jelikož v naší těsné blízkosti žádnou pobočku nemáme, ale přeci jenom se občas do nějaké té žluto-červené krabice podíváme, většinou díky vyřizování různých věcí na úřadech, v nemocnici a tak.....
Obrázky jsou tentokrát zkopčené, přiznávám, zdroje jsou uschovány v klikačkách. Ono je jednak těžké si vzpomenout, že musím jít vyfotit například jogurt, než ho sním, ale hlavně - aktuálně nemám foťák. Možná se tu rozepíšu o podrobnostech, až bude vše dořešeno, ale teď už žádné zbytečné řeči, a jdeme na to. x)


--------------------------------------

4. Ruská zmrzlina od mrazíka (Prima): Aby bylo jasno, ruskou zmrzlinu mám docala rád. Tím pádem jsem si říkal, že když už nás popadla chuť na ten zmrzlinový pohár, dal by se udělat právě z téhle zmrzliny, k níž jsem měl určitou důvěru. (Jo, a taky byla ve slevě.....) Trošku mě tedy zarazil fórový plasto-papírový obal, ale říkal jsem si, že to bude proto, aby nějak ušetřili. Jenže se ukázalo, že nešetřili jenom na obalu. Klasická sušenka, rozpláclá přes celou šířku krabičky, pod sebou skrývala pochutinu, která mě dost zklamala. Barva i textura sice připomínaly tu pravou Ruskou zmrzku, ale ta chuť.....nepříjemná pachuť jakési plastové hmoty (nejspíše obalu,ale nevím to jistě, ten jsem nechutnal) mi poté ještě pár minut zůstala na jazyku, a celkový dojem z našeho zmrzlinového poháru byl tedy zničený. No co se dá dělat.....
Hodnocení - 3,5/10

--------------------------------------

3. Mléčná krupice (Kunín): Tohle si chtěla vyzkoušet hlavně mamka - milovnice mléčné rýže. Ale já jsem si taky trošku vzal. Takovéhle věci sice moc nejím, ale neříkám, že mi to nechutnalo. Bylo to docela v pohodě, takový průměr. Chuťově i konzistenčně mi to asi nejvíce připomínalo krupicovou kaši (hahá, nejspíše proto se to jmenovalo "krupice", bravo, Miku, můžeš být na sebe hrdý.....), ovšem ačkoli to měla být "natural" verze, byla tam příjemně cítit chuť vanilky. Neříkám, že si to teď budu kupovat pořád, ale pokud se to ke mě znovu dostane, nejspíše neodmítnu. xP
Hodnocení - 6/10

--------------------------------------

2. Activia Aloe vera (Danone): Jogurtům tak úplně nefandím, ale Activií většinou nepohrdnu (pokud to nejsou takové ty přeslazené věci typu borůvek nebo meruněk). Nic s příchutí aloe vera jsem nikdy předtím neochutnal (ale měl jsem takové tušení, že to bude chutnat podobně, jako příchuť kaktusová kterou jsem mimochodem taky nikdy neměl.....), a tak jsem neměl s čím srovnávat. No, nakonec mi to chutí nejvíce připomínalo lichi. A netvrdím, že jsem si nepochutnal. Navzdory mému veškerému očekávání to chutnalo vážně dobře (trochu i jako tráva.....). Její opětovné zakoupení mi přijde ze všech čtyř potravin nejpravděpodobnější. A to i jak kvůli chuti, tak kvůli ceně......
Hodnocení - 8,5/10

--------------------------------------

1. Medové kuličky (Marlenka): Příznivou cenu jsem u Activie zmínil hlavně kvůli této poslední položce na našem seznamu. Vzhledem k tomu, že jsme veskrze skromná rodina (rozumějte - nejsme milonáři xD), jsme si nejprve řekli něco ve smyslu "ty vole, to je drahý jako prase" (to víte, u něčeho takovýho bychom cenu lehce přes 100Kč nečekali). Ale ať už ten nákup proběhl jakkoli, nakonec se tato položka na naší účtence také objevila. A nedá se říci, že bych toho nějak litoval. On totiž Marlenkový medovník (taky dost drahá záležitost -.-) je naprosto luxusní výtvor, a vzhledem k tomu, že tyhle kuličky chutnaly de facto úplně stejně.....
Hodnocení - 9/10

--------------------------------------

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta