BEMVT - 18. díl

Už je to nějaký ten pátek, co tady naposledy vyšla stránka mého "úžasného, duchaplného a poučného komiksu". Ač to zní přímo neuvěřitelně, opět jsem na něm začal pracovat. Chci to prostě dokončit, abych měl dobrý pocit z hotového projektu a možnost začít bez výčitek něco nového. Něco s lepším dějem (opravdu se po těch pár letech za ten "scénář" poměrně stydím), jiným stylem kreslení (který jsem se rozhodl v komiksu neměnit, chci to mít v rámci možností ucelené), možná i s jinými postavami (na druhou stranu se těžko loučí s charaktery, které vlastně existují už minimálně od roku 2009 a se kterými mám navíc spojené skutečné osoby). Ale nejdřív musím uzavřít tohle. Prostě musím.....nedávno jsem dokončil 24. stranu, a naštěstí můžu s čistým svědomím říct, že už se to konečně chýlí ke konci a nějaká zápletka tam opravdu JE. Teď ještě domyslet ten děj tak, aby se tam logicky vysvětlily všechny dějové kiksy, které jsem za těch několik let stihnul do komiksu nasekat - to bude očistec, to vám teda povím!
Ale teď už k dnešnímu dílu. Ten se podle mě docela povedl. Jednak se tu příběh lehce posunul dál, jednak se mi na tu stránku jako celek docela pěkně kouká - je to barevné, veselé, ale ne přehnané. Také jsem se tu vyhnul nějakým extrémním zločinům ohledně proporcí postav (samozřejmě s ohledem na ten šíleně jednoduchý styl) a pozor, máme tady historický okamžik - objevuje se tu postava s čistě blonďatými vlasy. To se v tomhle komiksu opravdu jen tak nevidí.....ano, je to sice jen bezvýznamná vedlejší postava v podobě prodavačky koňských sošek, minipodkov a podobných kravin, ale stejně je to více než neobvyklé. Pochopitelně je tady i jedna vyložená zrůdnost, a to totálně zmatlaná perspektiva ve třetím okénku. Nicméně tu jsem si zcela výjimečně ochoten odpustit, protože prostě můžu. xP


Pokud by to někdo chtěl číst od začátku, tak 1. díl je ZDE (pak už se většinou proklikáte dál, popřípadě přejdete do rubriky).


19. díl

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kytička zvaná "bouřka"

Džvari, Grakliani a Mccheta